vineri, ianuarie 25, 2013

CE de patinaj de la Zagreb (5): Small medals la perechi. Zambetul mare-mare al Stefaniei.



Memoria a inceput sa ma lase; dar am foi ajutatoare :). Ceremonia de decernare a medaliilor mici pentru programul liber al perechilor a inceput la 17.15, pe o scena improvizata in Dom Sportova. Stiti, cred, procedura: se dau medalii primelor trei perechi din segmentul cu pricina (in cazul nostru, programul liber; medaliile mici pentru programul scurt se ofera intr-o conferinta de presa). Se felicita patinatorii, se dau ceasuri (Citizen), iar fanii pot sa puna intrebari, la doi metri distanta de favoritii lor.

In cazul acesta n-au venit decat locurile 2 si 3: Aliona Savchenko&Robin Szolkowy si Stefania Berton&Ondrej Hotarek. Tatiana si Maxim parasisera deja Zagrebul (stiti chestiunea; nu mai intru in detalii). Acuma... nu ma intrebati ce-au vrut fanii sa stie; ca nu-mi mai amintesc foarte clar. Cat se antreneaza, care-i programul unei zile... chestiuni de genul asta; si-au raspuns mai ales Stefania si Ondrej, ca erau mai aproape de microfon (si, de altfel, foarte fericiti: asta e prima lor medalie la un European). Eu imi amintesc mai cu seama altceva: bucuria cu care am i-am cantat, cu gura pana la urechi, "La multi ani" lui Ondrej (e ziua lui de nastere pe 25 ianuarie) si zambetul mare-mare al Stefaniei (care a spus, printre altele, ca timpul liber - atata cat e - incearca sa si-l petreaca in compania prietenului ei; asta n-a mai spus, dar stim noi: prietenul Stefaniei e Stephane Lambiel...; asta, daca nu s-or fi schimbat lucrurile intre timp). 

Zic sa purcedem la vizionat poze mai degraba; o sa vedeti aici si zambetul Stefaniei, si emotiile lui Ondrej, si figurile mai retinute ale nemtilor (Aliona si Robin ar fi trebuit, in opinia mea, sa castige aurul in proba de perechi; arbitra italiana - foarte cunoscuta, de altfel - Sonia Bianchetti crede la fel; dar asta e deja alta discutie).


Niciun comentariu: